zaterdag 29 januari 2022

Noem mij Juul

Mijn blote voeten op de vloer. Zo koud als ijs. Ik schrik ervan en til mijn voeten hoog op. Zo blijf ik een poosje zitten. 

Wat nu?
Hoe verder?

Getekend door Tong

Geur en herinnering
Dat ik graag snuffel vinden mijn zussen raar. Hier zien ze mij niet. Ik ruik de geur van een huis dat mijn thuis niet is. Ik ruik logeerpartijtjes. Mijn tante ruik ik ook: rozenblaadjes en vlierbes. Ik zou aan de keukentafel willen zitten om thee te drinken zodat we samen naar rozenblaadjes en vlierbes zouden ruiken. Die gedachte helpt me om mijn voeten stevig op de vloer te zetten. Ik sta. De kou vliegt langs mijn benen omhoog. 

Juul
Noem mij Juul. Deze blog is mijn plek. Juul zonder werk. Juul met haar paniekaanvallen. Oververmoeide Juul. Ik zwaai ik de deur van mijn blog wijd open. Welkom op Juuls Notitieblog!

© Juuls Notitieblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten